lördag 7 mars 2009

Dåligt väder, dåliga kläder och dåligt humör

Jag vet inte vad det kan vara som gör att allt är så negativt idag, jag är på skit pissigt humör har ingen aning om varför.
Kan ju bero på medicinen jag käkar men men om man får tro Vonka och Thorda så är jag gravid.
NEJ jag är inte gravid jag har bara fått lite biverkningar utav medicinen.

Nog om detta.

Idag dök Camilla och Sofie upp och ni kan ju gissa ungarnas miner eftersom dem inte hade en aning om att dem skulle komma.
Nu är dem hemma hos U och M så nu tjatar ungarna för fullt om när dem kommer tillbaka.

Idag så flyttar förhoppningsvis Turbo, C`s bror M kanske tar honom och det hoppas jag på. har får det bra hemma hos honom tror jag.
Det är så synd om Turbo, han är fortfarande livrädd för Herman.
Men men förhoppningsvis så kommer han att flyttta och då börja må lite bättre.

Idagg är det jätte pissigt väder ute och jag fryser som faan, tycker att det är as kallt i hela lägenheten.
På tal om lägenheter så har vi fortfarande inte hört något så på måndag så blir det att ringa och tjata lite på dem.
jag vill veta vilken lägenhet det nu blir så jag kan planera hur vi ska möblera.

Nej nu ska jag umgås med min karl som precis kom hem så nu blir det lite latte och kanske lite rök oxå.


/Klapp på stjärten

1 kommentar:

  1. Gravid... Nja dricker du Loka?? :P Nä jag tror nog det beror på den här sluta röka prylen ni håller på med.. Men jag hoppas ni lyckas denna gång! Hur är det annars med er?

    SvaraRadera