tisdag 17 mars 2009

Sen blogg som vanligt

Jepp nu bloggar jag sådär sent igen men men vad gör det, det är nog ingen som läser ändå.
Idag har man varit hemma hela dagen och röjt runt i lägenheten, dem kommer ju imorgon för att besikta lägenheten så den behöver ju inte se ut som ett bombnedslag.

Hade ett trevligt msn samtal med min goda vän Janne idag och det va inte igår om jag säger så.
Det var riktigt kul faktist, synd att det inte blir så ofta.
Det blir mer och mer sällan som man har kontakt med dem uppe i Enköping men sånt är livet.

Nu håller jag på och kollar runt efter tapeter till lägenheten, 4:an så att säga.
Vi vill tapetsera om där så att vi får det som vi själva vill ha det.
Jag längtar så efter att få flytta, ska bli så skönt för då kan man samtidigt röja ur lite bland all skit som vi har samlat på oss och att man kan få köpa in lite nya saker, vi måste byta ut våra glas eftersom att några har gått sönder så nu har vi inte ett jämt antal.
Jag vet jag är knäpp eller rättare sagt jag har blivit knäppare för allt måste passa i färg och i antal.
Jag vet det låter idiotiskt men så är det.
Jag har blivit lite av en perfektionist, alla rum måste följa i färg och möbler, det kan inte vara blandade möbler för då ser det fö jävligt ut.
Förut sket jag i sånt men inte nu längre så vi får se var det bär.

nej nu har jag svammlat en massa om absolut inget men men vad gör det.....

SAIK spöade LHC på hockeyn ikväll men först i 3:dje förlängnings perioden, så nu är SAIK i semi mot färjestad vilka vi oxå kommer att piska skiten ur (hoppas jag är väl bäst att tillägga).
Faan va ballt om Skellefteå kunde vinna guldet, det va ju inte precis igår som dem gjorde det.

Nej nu börjar OCC på discovery så nu har jag inte tid att sitta här och gagga längre...

/Lev livet, dö ung, bli ett vackert lik!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar