måndag 9 mars 2009

YES YES YES

Idag fick jag besked från bostadsbolaget, vi fick 4:an på trojan, hon som bor där flyttar ut den 1/4 så sen är det bara för oss att flytta in.
På torsdag så ska vi titta på lägenheten för att sedan tacka ja.
Det som är skönt med fyran är att det är tvättmaskin, torktumlare och torkskåp, diskamaskin men det bästa av allt är att elen ingår.

Igår skrev jag att jag skulle ta en massa kort på denna lägenhet och det tänker jag fortfarande göra sen blir det kort på våran nya lägenhet.
det ska bli så skönt att få flytta, nu kan vi släppa ut ungarna uta att vara rädda att dem kommer att bli påkörda.

Vad har hänt annars då?
Inte så mycket, har varit i skolan och sedan på bostadsbolaget.

Har varit rökfri hela dagen, första dagen utan cigg och än så länge så går det bara bra.
Vi har cigg utifall att det skulle bli förjävligt.
Känns faktist riktigt bra än så länge, men snacka om att mycke förändras när man inte röker.
luktsinnet kommer igång ganska snabbt efter att man slutat eller rättare sagt jag har ju inte slutat än utan jag håller på att sluta. Nej nu ska jag diska undan det lilla som är i diskhon inkl askoppen.

Hoppas alla har en riktigt solig och fin dag som vi har.


/Tjoflöjt i lingonskogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar