fredag 27 mars 2009

Let`s Dance

Jepp nu är finalen över och rätt person vann.
Magnus Samuelsson vann och han gjorde det as bra måste jag säga.
Laila Bagge dansade oxå bra men jag tycker inte om henne så nu är min fredag räddad hahahaha.

Jaha vad har hänt annars då?
Hmm inte så mycket
Vi hade lite firande här igår iom att min snygging blev 47 år.
På söndag blir det lite mer fika fast då smörgåstårta, kommer över lite vänner och firar gubben.

Har haft funderingar på att byta blogg men jag vet inte, har inte hittat något ställe som verkar vettigt.
Detta ställe funkar ju i allafall.

I helgen blir det att plugga eller rättare sagt göra klart skoluppgifter som ska inlämnas nästa vecka.

Förhoppningsvis kommer det en snubbe från Gtb och köper hojen imorgon oxå, ska bli skönt att få den såld.
Ska iväg i nästa vecka och köpa tapeter och lite annat för att göra klar denna lägenhet så att vi kan få kontraktet på den andra.
Måste börja packa oxå, tänkte packa ner sånt som vi inte använder i nu läget så man slipper göra det sen när man ska flytta.
Vi ska köpa nytt porslin och lite andra grejer oxå.
Vill ha lite mer som passar ihop och som det inte fattas grejer ur.

nej nu ska jag ta mig en cappuccino med smak och sedan duscha.


/Ha en trevlig fredagskväll

1 kommentar:

  1. Hoppas gubben din hade en trevlig dag igår! Grattis i efterskott till honom...!!

    Skulle inte ni sluta röka? Tänkte på det som skrevs i förra inlägget...

    //Kram på er!

    SvaraRadera