fredag 20 mars 2009

Jahaja

Pratade med bostadsbolaget idag och han som besiktat 4:an måste nog skaffa glasögon för han ansåg att det inte behöver åtgärdas någonting i den lägenheten.
Dem som bor där nu har haft en katt som har vässat klorna på kökstapeten men det behövs inte fixas tycker dem, att det va en våd borta i vardagsrummet spelade ingen roll iom att det inte helleer behöver fixas.

Gissa om dem kommer att få problem sen när vi flyttar in, javisst jag har oxå katter men mina katter använder inte möblerna och tapeterna som klösbräda dem har redan 3 st sådana så dem behöver inte mer.

Men men det är bara att gilla läget och börja jaga efter tapeter, mycket bra att rusta finns.

Det som behöver åtgärdas i våran nuvarnde lägenhet kommer att kosta oss hög räknat 2600:- och det tycker inte jag är vidare farligt.

Senast den 30/4 ska dem ha gjort en ombesiktning i denna lägenhet så på onsdag blir det att åka och kolla tapeter.

Nej nu har jag inte tid till att sitta här mer för nu måste jag ta mig an tvätten men det kommer nog mer inlägg ikväll.

/Ha en underbar fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar