söndag 1 mars 2009

Paus i pluggandet

Ja nu har jag tagit en liten paus i pluggandet, har lite uppgifter att göra till imorgon.
Samhälls uppgift som vi har redovisning på imorgon.
Välfärd för barn och ungdomar.
Nog om detta.

Vad har hänt i helgen då???
Hmm inte vidare mycket kan jag ju säga.
Skulle dricka lite vin och han mysig med min karl men det gick ju som det gick, vi somnade på soffan och sen var den fredagen över.
Igår så åkte vi hem till Björn en sväng och sedan vidare till Busfabriken i Linköping med ett kort stopp på MAX innan, där skötte sig inte barna för fem öre och lyssnade inte ett skit så det blev att åka hem istället för till Busfabriken.
Busfabriken är världens bästa uppfinning för oss föräldrar.
3 timmar kostar 100:- och då kan ungarna göra vad dem vill nästan.
140:- kostar det för en hel dag. Jag kan lova att ungarna är helt färdiga när man åker därifrån.
Tyvär så blev det inge Busfabriken iom att dem inte skötte sig så vi åkte hem till Vonka och snabb fikade liten sen hem och bara slappa i soffan.
Hann dricka en halv bacardi breezer innan ögonen föll ihop så gott.
Så där blev det inget mys heller.

Nästa helg får vi besök utav C och co. Ska bli kul, det va ju ett tag sedan vi träffades.
Jag och C pratade om våra gemensamma vänner en dag och det va som hon sa:"Om dem är intresserade av att träffa er så kan dem ju höra av sig iom att dem vet att jag åker ner ibland."
Jag håller med henne.
Jag vet att vi inte är dem bästa på att komma upp och hälsa på heller men ibland så känns det ganska meningslöst att ens åka upp (förutom att få träffa Camilla och Margareta), ingen utav våra vänner verkar intresserade utav att träffas och om man skulle höra av sig till dem så har dem alltid annat att göra men men så är livet.
Vi har alla våra liv att leva.

nej nu ska jag plugga vidare men men det kommer nog mer ikväll om jag inte somnar på soffan hehehehehe.

/Klapp på stjärten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar