söndag 15 mars 2009

Huvudvärk storlek XXXXXXXL

Har jag haft hela denna jävla vecka men men vad kan man göra, inte ett skit.
Ipren och alla andra tabletter som ska göra underverk kan ju hoppa upp och ta sig någonstans för dem funkar inte ett jävla skit.

Så nu har jag morrat av mig om det, vad ska jag hitta på att morra om nu då???

Någon som såg melodifestivalen kanske? jag gjorde det ABSOLUT INTE, har inget intresse men tydligen så var det någon bra som gick vidare men vad gör det, vi har nog ingen chans i allafall....
Nej nu va jag sådär negativ igen.

Nå vad har hänt i mitt lliv på sista tiden då???
Inte ett jävla skit, barna gör som dem alltid gör (stojjar & stimmar), vi pluggar och ikväll måste jag bli klar med min muntliga redovisning för imorgon men men det är ju inte så svårt.

Hungrig som faan är jag oxå men jag har ingen ork att göra mig något att äta, inte har vi någon färdig mat hemma heller...
Nej nu ska jag försöka komma på något att äta...


/Sweet dreams everybody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar