söndag 8 mars 2009

Nu har Turbo flyttat

Jepp nu har Turbo flyttat, han åkte med C och S upp till Enköping han kommer att bo hos M och där kommer han att få det bra.
Känns lite tomt men men vi har ju fortfarande tre katter kvar.
Dem stannar alla här hemma, Ludde är inte alls lika rädd för Herman längre som han varit så han blir kvar här.
Vi tänkte att han oxå skulle få flytta iom att han oxå var jätte rädd men det har gått över så det är ingen fara längre.

Tillbaka till mitt inlägg igår ang om jag är gravid eller inte, ni som känner mig vet att om det skulle vara så så dricker jag en jävla massa loka vilket jag inte gör denna gång.
Nej jag tror att det som gör mina humörsvängningar, min matlust, mitt sug m.m är nog champixen.
Men men vi ska ju bara äta dessa tabletter i 12 veckor så det är ju inte så farligt.
Vi är inne på andra veckan så 10 veckor kvar.

Annars så mår vi bara bra hela familjen, jag ska börja packa lite smått inför flytten även fast vi inte fått reda på vilken lägenhet det blir, vi funderar på att åka in till bostadsbolaget på måndag och snacka med dem om att vi tar trean istället.
Vi har räknat ut att vi kommer att spara ca 3000:- i månaden på den lägenheten.
Blir det fyran så sparar vi mellan 1500-2000:- i månaden.
ganska mycket pengar som man kan göra andra saker med, tex shoppa om man känner för det.

När vi har flyttat sen så ska vi dra igång vårat akvarium, vi fick ett akvarium på ca 370 l som vi har bestämmt oss för att dra igång men det saknas llite prylar så vi behöver köpa in pump, filter och lite små grejer.
Jag har suttit och kollat runt på nätet för att försöka hitta lite och några ställen har jag hittat.

Nej nu ska jag ta mig i kragen och försöka röjja liite här hemma, det har varit stilla stående med städning och sånt nu ett tagg men men det är bara att rycka upp sig och sätta igång.
Det första jag fixar är köket, tänkte faktist ta lite kort så kan ni får se hur det hela ser ut.


/Hade gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar